Subscript – Superscript in MS-Office
Am primit azi pe email o intrebare de la un vizitator, legata de Excel-Office.
Carlaont Marius-Andrei
Salut,Am de facut un proiect in Excel si am intampinat cateva probleme, unele le-am rezolvat dar mai e una “importanta”-stii cumva cum scriu indicii?(ex: Ux, dar x sa fie indice)
sper ca ma poti ajuta, ms
Andrei
O sa-ti raspund la intrebarea ta pentru Office 2003, pe care il am instalat acum. Si pentru restul versiunilor procedeul este similar:
Luam exemplul tau Ux, unde x se doreste a fi indice:
trebui inserat x – clic dreapta pe selectie – Format Cell ca in imaginea de mai jos:
Din fereastra care apare, trebuie sa bifezi Subscript (pentru indice) sau Superscript (pentru putere), in cazul tau, subscript si apoi Ok. Ar trebui sa iti afiseze x-ul la indice.
Observatie: Daca in continuare doresti ca fontul sa fie normal (fara subscript sau superscript) trebuie sa mergi iar acolo si sa debifezi casuta bifata anterior.
Citeste si:
Category: tutoriale it
Multumesc mult, chiar mi-a fost de mare ajutor.
Intr-adevar utila chestia cu “subscript”, dar dureaza o vesnicie pana modifici fiecare celula.
O cale mai rapida nu exista, nu?